1-700-700-655
1-700-700-655
לפרטים או הדגמה כל המידע בקליק

INVOMAIL

מערכת דיוור אוטומטית

מערכת הדיוור INVOMAIL מבית invoice4u

אחת הדרכים הטובות ביותר ליצירת תיקשורת עם לקוחות המשרד היא מערכת דיוור ייעודית.
מערכת כזו יכולה להציע מגוון רחב של יתרונות רבים לתקשורת איכותית ושמירת קשר רציף עם קהל הלקוחות כמו גם עידכונים שוטפים חשובים – אותם יעריכו הלקוחות.

להלן היתרונות הקיימים למשרדי רואי חשבון ויועצי מס במערכת דיוור שכזו:

יעילות וזמינות

ניתן לשלוח הודעות בזמן אמת ולעקוב אחרי התקבלותן. המערכת תמיד זמינה ואינה תלויה בשירותים חיצוניים.

גמישות והתאמה אישית

אפשרות להתאים את המערכת לצרכים הספציפיים של העסק, כולל עיצוב ומיתוג המיילים בצורה קלה ופשוטה , תוכן ופונקציונליות.

ניתוח נתונים

ניתן לקבל נתונים מפורטים ואנליטיקה על הודעות שנשלחו, כולל שיעורי פתיחה, קליקים ועוד.

סקאלביליות

יכולת להתרחב ולהתכווץ בהתאם לצרכים של העסק, כולל ניהול רשימות תפוצה גדולות או משתנות.

בעצם, מערכת דיוור ייעודית מציעה שליטה, גמישות ויכולת להתאים את הפתרון לצרכים הייחודיים של העסק.

 יכולות בסיסיות של המערכת

שליחת דוא"ל בזמן אמת: יכולת לשלוח הודעות דוא"ל באופן מיידי לרשימות תפוצה.

או שליחה מתוזמנת של דוא"לים לפי תור וזמן.

תבניות: יכולת ליצור ולשמור תבניות ממותגות לשימוש חוזר.

עריכת טקסט: יכולת לערוך ולעצב את טקסט הדוא"ל, כולל קישורים, תמונות, וכדומה.

פשטות הפעלה: כל אחד יכול להשתמש בעורך הטקסט שהינו פשוט לתפעול ולשלוח מיילים תוך דקות ספורות לכל רשימת הלקוחות.

פניה אישית  ( פרסונליזציה) כל מייל יכול לכלול פניה אישית כגון: שלום {שם לקוח} היקר….

תיזמון שבתות וחגים ניתן לתזמן מיילים כך שלא יישלחו בימי שבת או חג

ניהול רשימות

ריבוי קבוצות דיוור: קל מאד לנהל רשימות דיוור לפי נושאים וקטגוריות כגון – לקוחות חד צידיים , לקוחות כפולה , עצמאיים , חברות וכדומה…

אוטומציה: הוספה והוצאה אוטומטית של נמענים מרשימות תפוצה .

ניהול הרשמות: יכולת לנהל הרשמות וביטולי הרשמה בצורה אוטומטית.

דוגמאות לשימוש

כל לקוח חדש נכנס לרשימת התפוצה ומייד מתחיל לקבל מיילים מתוזמנים שהוכנו מראש לכל הלקוחות בהם נושאים חשובים והנחיות הניתנות ללקוחות חדשים.

הלקוחות יעריכו את הדיוור ואת הקשר הישיר והמיידי בעקבות המייל הנשלח להם מייד עם הצטרפותם לחוג הלקוחות.

למה חשוב לשלוח מיילים ללקוחות?

  1. יש המון נושאים חשובים בהם יש לעדכן כל לקוח חדש – תיזמון רשימה מסודרת יביא לידי כך שכל לקוח חדש יקבל אליו את כל האינפורמציה החשובה הזו.

  2. הלקוח לא יוכל לומר "לא ידעתי" ולבוא בטענות – המערכת מסמנת כל פתיחה של מייל ע"י כל  לקוח.

  3. לא יתפספס שום נושא חשוב בו חובה לעדכן כל אחד מהלקוחות.

  4. הלקוחות יעריכות את המקצועיות של המשרד ואת דאגת המשרד לעידכונם באופן שוטף.

  5. משלוח מיידי של עידכוני חוקים , תקנות ופסיקה.

  6. שמירה על קשר רציף לאורך זמן – תיזמון המיילים נעשה כך שאחת למספר ימים הם יקבלו הודעה והדבר לא ייחשב לספאם או הצקה.

השירות כולל רשימת מיילים מתוזמנת לפי הפירוט שלהלן:

 

תזמון מיום ההרשמהנושא המייל
2הודעת פתיחה welcome mail
13רכישת רכב – מה עדיף? ליסינג או רכישה?
25על חובת ניהול ספר הזמנות
45חשוב לדעת עם מי יש לכם עסק – חשיבות זיהוי ואימות ספקים
60 חוק הודעה לעובד על תנאי עבודה
75חובת ביטוח פנסיוני לעובדים
90שמירת מסמכים
105 יש חובה לנכות מס במקור מדמי שכירות
120עריכת שימוע וחובת ציון פרטים מסויימים בתלוש השכר
135פנסיית חובה ותקרות לצורך הפקדות סוציאליות עבור עצמאים ובעלי שליטה לשנת המס הפרשות לקופת גמל לקצבה
150להלן הסבר על מהות הצהרת הון
175חשוב לערוך תכנון מס תקופתי
200ניכוי הוצאות ללא אסמכתאות
215סקירה מעניינת על הוצאות מוכרות למס הכנסה
230 האם כדאי לרכוש חברה בהפסדים?
245הבהרה בעניין עריכת תלושי שכר ועמידה בתנאי החוק
260האם הימנעות ממס – חוקית?
275 על מיסוי בני זוג
290מיסוי מתנות לעובדים ואחרים

זו רשימת המיילים אשר תקבלו כחלק מחבילת הדיוור , כולל התוכן של כל אחד מהמיילים.

כמובן שכל אחד יוכל לשנות או להוסיף נושאים ף\, לשנות תיזמון ועוד…..

כדי להתחיל את הדיוור – תידרשו להעביר אלינו לוגו ותבנית דיוור שתכלול את החלק העליון והתחתון של התבנית.

 

מחיר המערכת:

עד 500 נמענים 50 ש"ח לחודש בתשלום שנתי מראש + 25 אג' לכל SMS 

עד 1000 נמענים 100 ש"ח לחודש בתשלום שנתי מראש + 25 אג' לכל SMS 

ניתן להגיע למחיר של 10 אג' לכל SMS ברכישת בנק מינימלי של 12,000 הודעות.

30 ימי נסיון חינם.

שירות לקוחות והדרכה – נכלל.

תבניות ללא הגבלה.

דפי נחיתה וטפסי הרשמה ללא הגבלה.

משלוח SMS.

 

מעוניינים שניצור קשר? רוצים פרטים נוספים?

נא ללחוץ כאן